30 dagar med Harry Potter

Tänkte jag skulle göra harry potter i 30 dagar, gör en för varje dag!

dag 1. Favorit bok

dag 2. Favorit film?

dag 3. Film anpassningar som gjorde dig arg för att de ignorerat viktiga delar från boken?

dag 4. Den kvinliga karaktär jag tycker minst om och vrf?

dag 5. Min manliga favorit karaktär och vrf?

dag 6. Vilket elevhem skulle du vilja vara i?

dag 7. Min kvinliga favorit karaktär och vrf ??

dag 8. Vad tror du hade blivit din favorit lektion?

dag 9. Den manliga karaktären som du tycker minst om och vrf?

dag 10. Horrokruxer eller dödsreliker!?

dag 11. Vilken karaktär skulle du säga att du är met lik?

dag 12. Favorit par??

dag 13. Den film jag tycker minst om och varför?

dag 14. Team Harry eller team Voldemort.

dag 15. Vilka tre skulle du vilja ha som vänner på Hogwarts?.

dag 16. Favorit PROFESSOR??

dag 17. Vad tycker duu om Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 &2?

dag 18. Den bok jag gillar minst och vrf?

dag 19. Föredrar du böckerna eller filmerna?

dag 20. Om du var tvungen att träffa en av skådespelarna! vilke skulle det vara ? och vrf?

dag 21. Av de karaktärerna som dog, vem skulle du vilja ha tbx och vrf?

dag 22. Harry Potter eller Twilight ?

dag 23. Någon/några bitar i böckerna som fick dig att gråta?

dag 24. En scen i boken som du önskar var med i filmen?

dag 25. Nitton år senare... Är du nöjd med hur det slutade ?

dag 26. Om du skulle kunna använda en trollformel utan en trollstav. vilken skulle det vara?? och vrf?

dag 27. Vilka av dödsrelikerna skulle du vilja äga och vrf?

dag 28. Bästa harry potter bilderna?

dag 29. Har du varit i london och kollat på harry potter byn ?

dag 30. Vad har Harry Potter haft för efekt på dit liv? och vrf gillade du det så mkt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0